Δευτέρα, 2 Ιανουαρίου 2017

Κατασκευή E-Shop

Κατασκευή E-Shop, E-Commerce
Στην διάρκεια των τελευταίων ετών, οι ιστοσελίδες πώλησης αγαθών, έχουν μετατοπιστεί από την απλή εμφάνιση ηλεκτρονικών καταλόγων, στην παροχή ενός καναλιού ολοκληρωμένων λύσεων, ικανών να αντιμετωπίσουν τις νέες επιχειρηματικές προκλήσεις. Ο κύριος στόχος τους είναι:
  • οι ηλεκτρονικές πωλήσεις προϊόντων με τη χρήση διαδραστικών μηχανισμών πώλησης.
  • οι υπηρεσίες προστιθέμενης αξίας μέσα από την ηλεκτρονική εξυπηρέτηση των πελατών.
  • η ενδυνάμωση της εμπιστοσύνης του καταναλωτικού κοινού που την ενδιαφέρει.
  • η αύξηση της κερδοφορίας της με την δημιουργία ισχυρού brand name στο διαδίκτυο.
 Η ανάπτυξη του ηλεκτρονικού εμπορίου έχει αλλάξει σήμερα τον τρόπο του "επιχειρείν".
Η δημιουργία ηλεκτρονικού καταστήματος είναι ένα νέο κανάλι πώλησης προϊόντων και υπηρεσιών, πρέπει να ενσωματωθεί πλήρως στην εμπορική σας πολιτική και να αξιοποιηθεί κατάλληλα από τα στελέχη σας.
Σχεδιάζουμε το ηλεκτρονικό σας κατάστημα με στόχο την μετατροπή του απλού επισκέπτη σε πελάτη.
  • από την στιγμή της αναζήτησης του προϊόντος,
  • την προσθήκη του προϊόντος στο καλάθι αγορών,
  • τον υπολογισμό των εξόδων αποστολής,
  • την πληρωμή με πολλαπλούς τρόπους,
  • το check out.
Το ηλεκτρονικό εμπόριο στην Ελλάδα έχει αυξήσει την δυναμική του. Κάθε φορά που ένας καταναλωτής θέλει να αγοράσει ένα προϊόν, πρώτα χρησιμοποιεί το διαδίκτυο για να ενημερωθεί, διαβάζει κριτικές άλλων καταναλωτών, συγκρίνει τις τιμές και βρίσκει τα σημεία πώλησης που τον ενδιαφέρουν.
Αυτή την ανάγκη του καταναλωτή για ηλεκτρονικές αγορές, πρέπει να την εκμεταλλευθείτε έξυπνα και σωστά ώστε να ανταποκριθείτε στην επιθυμία του πελάτη
να αγοράσει το προϊόν σας.  Εάν είστε:

  • επιχείρηση που διαθέτει φυσικό κατάστημα και θέλει να μεγαλώσει των αριθμό των πελατών της, προσελκύοντας νέους.
  • επιχείρηση που διαθέτει φυσικό κατάστημα και βλέπει των τζίρο της να μειώνεται από τις ηλεκτρονικές αγορές ή τον ανταγωνισμό της.
  • νέα επιχείρηση που θέλει να δραστηριοποιηθεί σε συγκεκριμένο κλάδο χωρίς να θέλει να επενδύσει στην δημιουργία φυσικού καταστήματος.
  • επιχείρηση η οποία θέλει να πραγματοποιήσει έρευνα αποδοχής νέων προϊόντων και στην συνέχεια να επενδύσει και σε φυσικό κατάστημα.

Κερδίσετε την εμπιστοσύνη του καταναλωτή με την λειτουργία ενός πετυχημένου e-shop. Προσεγγίστε νέους πελάτες και προωθήστε τα προιόντα σας.